Kladívkový traktorvý mulčovač

Mulčovač Bremon – BEM (H)

Kladívkový, traktorový mulčovač Dabaki – Bremon BEM (H) je vhodný pro středně těžké traktory s výkonem od 30 HP.

.

 

 

Mulčovače Dabaki – Bremon BEM (H) jsou nejprodávanější mulčovače vhodné pro středně těžké a středně výkonné traktory. Svojí konstrukcí jsou nejvhodnější nejen pro starší typy traktorů Zetor.

Výrobci se podařilo vyvinout stroj u kterého je ideální poměr užitné hodnoty a ceny.

<p>Mulčovač <strong>Bremon BEM</strong> je konstruovaný jako nesený stroj.</p>
<p>K traktoru se připojuje do 3-bodového závěsu,.</p>
<p>Pohon mulčovače je kardanovou hřídelí (součást dodávky)</p>

Mulčovač Bremon BEM je konstruovaný jako nesený stroj.

K traktoru se připojuje do 3-bodového závěsu,.

Pohon mulčovače je kardanovou hřídelí (součást dodávky)

<p>Mulčovače Bremon jsou vyráběny i ve verzi <strong>s bočním hydraulickým posunem BEM-H.</strong></p>
<p><strong>Dvoučinná hydraulická pístnice</strong> posouvá 3-bodový závěs po nosných trubkách o cca 35 cm. Tím je možno mulčovač vychýlit i mimo obrys traktoru.</p>

Mulčovače Bremon jsou vyráběny i ve verzi s bočním hydraulickým posunem BEM-H.

Dvoučinná hydraulická pístnice posouvá 3-bodový závěs po nosných trubkách o cca 35 cm. Tím je možno mulčovač vychýlit i mimo obrys traktoru.

<p>Kardanem je výkon motoru traktoru přenášen do <strong>úhlové převodovky. </strong>Převodovka je vybavena <strong>integrovanou volnoběžku.</strong></p>
<p><strong>Horní hřídelí</strong> je výkon dále přenášen do bočního řemenového převodu.</p>

Kardanem je výkon motoru traktoru přenášen do úhlové převodovky. Převodovka je vybavena integrovanou volnoběžku.

Horní hřídelí je výkon dále přenášen do bočního řemenového převodu.

<p>Na levé straně mulčovače je <strong>řemenový převod.</strong></p>
<p>3 (4) klínové řemeny přenáší výkon na hlavní hřídel (rotor) a současně slouží jako <strong>pojistný prvek</strong> při náhlém zastavení rotoru vnějšími vlivy.</p>

Na levé straně mulčovače je řemenový převod.

3 (4) klínové řemeny přenáší výkon na hlavní hřídel (rotor) a současně slouží jako pojistný prvek při náhlém zastavení rotoru vnějšími vlivy.

<p>Držáky kladívek rotoru jsou umístěny <strong>spirálově</strong>.</p>
<p>Tato konstrukce umožňuje plynulejší a bezvibrační chod rotoru i ve značně přerostlých porostech.</p>

Držáky kladívek rotoru jsou umístěny spirálově.

Tato konstrukce umožňuje plynulejší a bezvibrační chod rotoru i ve značně přerostlých porostech.

<p>Mulčovače Bremon jsou standardně dodávány s osazením rotoru železo-litinovými <strong>T-kladívky</strong> (800 gramů).</p>
<p>T-kladívka lze jednoduše vyměnit za ostřejší <strong>Y-nože</strong> s delší řeznou plochou. Ty jsou vhodnější do čistých porostů bez kamenů.</p>

Mulčovače Bremon jsou standardně dodávány s osazením rotoru železo-litinovými T-kladívky (800 gramů).

T-kladívka lze jednoduše vyměnit za ostřejší Y-nože s delší řeznou plochou. Ty jsou vhodnější do čistých porostů bez kamenů.

<p>Výšku mulčování lze nastavit pomocí <strong>bočních ližin.</strong></p>
<p>Při práci se volně mulčovač táhne po celé ploše bočních ližin.</p>

Výšku mulčování lze nastavit pomocí bočních ližin.

Při práci se volně mulčovač táhne po celé ploše bočních ližin.

<p><strong>Zadní vyrovnávací válec</strong> není konstruovaný jako nosný. Při správném nastavení mulčovače je válec těsně nad zemí.</p>
<p>Plní bezpečnostní funkci při najetí bočních ližiny do prohlubně, nebo pomáhá překonávat podélné nerovnosti terénu.</p>

Zadní vyrovnávací válec není konstruovaný jako nosný. Při správném nastavení mulčovače je válec těsně nad zemí.

Plní bezpečnostní funkci při najetí bočních ližiny do prohlubně, nebo pomáhá překonávat podélné nerovnosti terénu.

<p>Uvnitř vany mulčovače je umístěno <strong>vyměnitelné protiostří</strong>.</p>
<p>Protiostří zadržuje hmotu uvnitř pracovního prostoru a tím je mulčovaná hmota jemněji zpracována.</p>

Uvnitř vany mulčovače je umístěno vyměnitelné protiostří.

Protiostří zadržuje hmotu uvnitř pracovního prostoru a tím je mulčovaná hmota jemněji zpracována.

<p>Praktickým konstrukčním prvkem je <strong>zadní otvírací čelo</strong>. Lze je aretovat v několika polohách.</p>
<p>Při práci s otevřeným zadní čelem je možno zvýšit pracovní rychlost. Mulčovaná hmota není zpracována úplně najemno, ale nároky na výkon traktoru jsou podstatně nižší.</p>

Praktickým konstrukčním prvkem je zadní otvírací čelo. Lze je aretovat v několika polohách.

Při práci s otevřeným zadní čelem je možno zvýšit pracovní rychlost. Mulčovaná hmota není zpracována úplně najemno, ale nároky na výkon traktoru jsou podstatně nižší.

<p>Věškeré <strong>náhradní díly</strong> pro mulčovače z naší nabídky můžete zakoupit na našem <strong>E-shopu</strong>.</p>

Věškeré náhradní díly pro mulčovače z naší nabídky můžete zakoupit na našem E-shopu.

Fotogalerie